Algemeen

Kijk hier voor algemene informatie over het gebruik van de Sportlink app Binnenkort zullen wij meer informatie delen over specifiek gebruik als lid van KVZ’23

De verenigingscode van KVZ’23 is NCX35C2

Ouders

Hier vind je veelgestelde vragen voor ouders van kinderen onder de 16 die de app ook willen gebruiken

Beschikbaarheid en vervoer

De KNKV app kan gebruikt worden door een team/trainer om duidelijk te krijgen wie er aanwezig is en niet (komt natuurlijk zelden voor :-)). Daarnaast kan er ook aangegeven worden wie er naar een uitwedstrijd kan rijden en dus mensen mee kan nemen. Een tekstuele uitleg kan je hier vinden, maar een video is misschien net zo makkelijk : 

Vrijwilligersdiensten

Met de KNKV app kan je je ook inschrijven voor vrijwilligersdiensten of diensten ’te ruil’ aanbieden. Om zeker te zijn dat je deze informatie kan vinden moet je de volgende instellingen hebben gedaan:

  • Als je ouder bent van een kind moet je er voor zorgen dat het email adres wat je voor de app gebruikt ook geregistreerd staat bij de ledenadministratie als ouder email.
  • Tevens zul je als ouder de instellingen moeten doen voor ieder kind wat je in de app hebt staan
  • Je hebt kenbaar gegeven welke diensten je beschikbaar voor bent
  • Je hebt aangegeven welke dagen je beschikbaar bent voor diensten

Om het wat duidelijker te maken hebben wij een filmpje beschikbaar gemaakt waar deze instellingen te vinden zijn in de app

Foto update

De KNKV heeft alle clubs gevraagd om te zorgen dat de leden een recente pasfoto in Sportlink Club of op de KNKV-app hebben staan. De foto’s kunnen tot en met 10 september gewijzigd worden, daarna niet meer tot na de najaarsveldcompetitie.

Opmerking bij het aanpassen van de foto’s:
Kies niet voor een vakantiefoto maar het liefst een pasfoto, bijv. een selfie van voren. De arbitrage controleert namelijk via de app of de spelers, coaches en staf die op het digitale wedstrijdformulier vermeld worden ook daadwerkelijk in het veld staan of bij de wedstrijd aanwezig zijn. Dit kan niet met een foto die al enkele jaren oud is, vooral niet bij de jeugdteams. Ook al is je profiel afgeschermd in de app, dan nog kan de scheidsrechter de foto controleren (vanaf vlak voor de wedstrijd tot vlak na de wedstrijd).

Je kunt de foto als volgt wijzigen in de KNKV-app:
– Ga naar het menu linksboven in de app en klik vervolgens onder het kopje ‘ALGEMEEN’ op ‘instellingen’;
– Voor leden van 16 jaar en ouder: klik op ‘mijn persoonsgegevens’. Hier kun je je foto (en eventuele andere persoonsgegevens) wijzigen.
– Voor ouders van leden tot 16 jaar: klik op ‘mijn kinderen’. Hier worden de kinderen die lid zijn weergegeven. U kunt hier de foto (en eventuele andere persoonsgegevens) wijzigen.

Voor leden tot 16 jaar kunnen alleen de ouders de foto wijzigen. Ouders kunnen zelf een account maken. Het is belangrijk dat hierbij het email-adres wordt gebruikt wat ook bij de ledenadministratie/KNKV bekend is. Mocht je niet meer weten welk adres je hebt laten registreren, vraag dit dan na bij de ledenadministratie via de vereniging.

Contact

Mocht je na deze informatie nou toch nog problemen hebben, neem contact met ons op via dit formulier en wij zullen proberen je verder op weg te helpen

Naam
Besturing systeem telefoon